Toimitusehdot

Verkkokaupan tuotteet lähetetään aina huomaamattomissa pahvilaatikoissa tai kartonkisissa lähetyspusseissa Anti-Shopista Jyväskylästä, lähettäjänimellä A-S. Sisällöstä ei ole mainintaa missään eikä paketeista voi päälle päin tietää mitä ne sisältävät.

Toimitustavat ja lähetyskulut

  • Maksaa voi seuraavilla tavoilla
  • Tilisiirtona etukäteen
  • Verkkomaksupainikkeella (pankkikortit)
  • Luottokortilla
  • PayPalilla
  • Laskulla
  • Osamaksulla

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Huomioi, että maksunsaaja näkyy Antishop jos maksu suoritetaan kortilla. Jos taas maksu suoritetaan verkkopankista silloin maksun saajana näkyy Paytrail Oy.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusmaat

Toimitamme kaikkiin EU-maihin, lukuunottamatta Ahvenanmaan maakuntaa.

Käsittely- ja lähetyskulut

Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon Pakettipisteistä 5,90 euroa

Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on yli 2000 kautta maan. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.

Bussipaketteja säilytetään 7 päivää, jonka jälkeen ne palautetaan lähettäjälle.

Nouto Postista 5,90 euroa

Nouda tilaamasi tuotteet lähimmästä Postista.  Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta. Postipaketteja säilytetään 7 päivää, jonka jälkeen ne palautetaan lähettäjälle. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.

Posti saattaa yksipuoleisesti muuttaa pakettien toimituspaikkaa, jos valittu toimituspaikka on täynnä, vain ilmoittamalla: Lähetyksesi on ohjattu lähimpään vapaana olevaan noutopaikkaan. Tarkoittaa siis sitä että pakettisi ei välttämättä tule valitsemaasi toimipaikkaan / noutopaikkaan.

Nouto Postin pakettiautomaatista (SmartPost) 5,90 euroa.

Viron pakettiautomaatit 14 euroa.

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta, jolloin saat pakettiautomaatin avauskoodin.  Pakettia säilytetään automaatissa seitsemän vuorokautta sen saapumisesta.
Huomioi, että Posti voi yksipuolisesti muuttaa toimitustapaa, jos esim. automaatti on täynnä. Silloin Posti ilmoittaa asiakkaalle, mistä postitoimipaikasta paketin voi noutaa.

Postin kotiinkuljetus 14,00 euroa.

Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Posti soittaa ja sopii kanssasi toimitusajankohdan. Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä.
Tällä kuljetusmuodolla saat paketit perille mihin osoitteeseen haluat (työpaikalle, hotelliin, mökille ym.).

Nouto Jyväskylän myymälästä

Tarvittaessa tilaukset voi noutaa myös myymälästä, Gummeruksenkatu 5. Jkl. Reilusti parkkitilaa myymälän edessä. Ei paikoitusongelmia.

Yli 69 euron tilauksille ei tule lähetyskuluja. (Ei koske kotiinkuljetusta.)

Lähetykset ulkomaille

Kaikkiin muihin Euroopan maihin, paitsi Suomeen ja Viroon, lähetyskulut ovat kiinteästi 25 €.

TÄRKEÄÄ: Lunastamattomien pakettien uudelleenlähetyksestä joudumme veloittamaan 11,80 euroa ja jos paketin palauduttua halutaan tilaus perua, veloitamme tilaajalta todelliset käsittely, pakkaus, lähetys- ja palautuskulut, vähintään 25,00 euroa.

Lähetämme sähköpostilla seurantanumeron, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua www.matkahuolto.fi tai www.posti.fi.

Saat myös tekstiviestin em. tavaratoimittajalta kun lähetys on noudettavissa toimipaikasta.

Suosittelemme oma-aloitteista seurantaa, sillä Posti ei enää lähetä paperisia saapumisilmoituksia.

Tilauksien lähetysilmoitusten ja muiden mahdollisten kysymysten perilletulon varmistamiseksi tarkista sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi oikeellisuus kirjautumistiedoissasi.

Maksutapalisä

Laajempi maksutapa palvelee asiakasta, mutta osassa niistä palveluntarjoaja veloittaa lisämaksun.

Tämän takia seuraavissa maksutavoissa on maksutapalisä:

  • Klarna-lasku 3.90 euroa
  • Walley-lasku 2,95 euroa
  • Jousto-lasku 4,90 euroa

Alennuskoodit

  • Rekisteröidy asiakkaaksemme, saat 25 euron alennuksen yli 149 euron ostoksista!
  • Tilaa uutiskirjeemme, saat 5 euron alennuksen ostoksista!
  • Huom: Käytettävissä vain yksi alennus / tilaus. Alennuskoodeja ei hyvitetä jälkeenpäin tai niitä ei voi vaihtaa rahaksi.

Toimitusaika

Varastotuotteilla toimitusaika 1-2 arkipäivää. Arkipäivinä klo 14 mennessä tehdyt tilaukset lähtevät samana päivänä.

Tilaustuote
Jos tuotetiedoissa lukee punaisella:    Tilaustuote – tilataan valmistajalta
Tällöin tuote on joko varastosta päässyt loppumaan (ja se on jo tilattu, mutta ei vielä saapunut varastoon),
tai se on muuten erikoistuote, joka tilataan valmistajalta aina asiakastilauksen meille saavuttua.

Tilaustuotteilla toimitusaika keskimäärin 1-3 viikkoa. Melkein kaikki kumiasut valmistetaan tilauksesta, jolloin toimitusaika saattaa olla pidempi kuin 3 viikkoa.

Tilaustuotteiden aika vaihtelee eri valmistajilla. Lähetämme sinulle aina sähköpostin kun käsittelemme tilauksesi ja siitä löydät tarkemman aika-arvion toimitusajalle (joskus se voi olla alle viikonkin.) Jos et ole viestiä saanut, niin muistathan tarkistaa myös roskapostin.
Toimitusaika riippuu paljon valmistajien toimintatavoista, onko heillä tuotteet valmiina vai valmistetaanko tuotteet sitä mukaa, kun tilaus heille tulee. Emme vastaa Postin tai Matkahuollon aiheuttamista viivästyksistä ja virheistä.
Osassa tilaustuotteita pyydämme maksun etukäteen ennenkuin teemme tilauksen valmistajalle.
Mikäli jokin tuote on tilapäisesti loppu varastosta tai valmistajalta, ilmoitamme toimituksen viivästymisestä.
Ilmoitamme tuotteiden lähdöstä sähköpostilla ja / tai tekstiviestillä. Jos kysymyksiä ilmaantuu, saatamme tilauksen nopeuttamiseksi ottaa puhelimitse yhteyttä.
Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan tai puhelintaan mahdollisten kysymysten varalta, sekä myös tavarantoimittajien saapumisilmoitusten takia.

Huomaamaton lähetys

Tuotteet lähetetään aina huomaamattomissa paketeissa tai kuorissa Anti-Shopista Jyväskylästä, lähettäjänimellä A-S. Sisällöstä ei ole mainintaa missään.

Tuotepalautus

Peruuttamisesta on ilmoitettava aina myyjälle etukäteen.

Kuluttajan on yleensä vastattava palauttamiskuluista. (katso edempänä ehdot ilmaiseen tuotepalautukseen.)
Mikäli vain palautat tilauksesi, sinun on maksettava palautuskulut ja saat vain tuotehintoja koskevan summan rahapalautuksena. Paketin lähettämisen postitus- ja toimituskuluja ei makseta takaisin.

Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät riitä kaupan peruuttamiseksi.

Postin tai Matkahuollon toimipaikkapalautuksina tulevat peruuttamatta jätettyjen lähetysten rahtikulut veloitamme tilaajalta todellisina käsittely, pakkaus, lähetys- ja palautuskuluina, vähintään 25,00 euroa.

Peruutusilmoitus on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta joko soittamalla tai sähköpostilla ja tavara pitää palauttaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.

Ilmainen tuotepalautus?

Ota aina yhteyttä meihin ennen palautusta ja jää odottamaan, että lähetämme palautusohjeet sinulle sähköpostitse. 

– Antishop maksaa verkkokauppaostoksen palautuskulut,  jos asiakas vaihtaa tuotteen, joko toiseen kokoon tai tuotteeseen, tai haluaa tuotteen hyvityksen seuraavaan tilaukseen (alennuskoodi). Ensimmäisen vaihdon postituskulut maksaa Antishop Oy. Seuraavista vaihdoista aiheutuvat postituskulut (palautus/uudelleen lähetys) maksaa asiakas itse. Jos vaihdettava tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Vastaavasti jos vaihdettava tuote on halvempi me maksamme erotuksen sinulle.

– Tilauksen tai yksittäisen tuotteen peruuttamistapauksessa asiakas maksaa tuotteen lähetyksistä aiheutuvat molemman suuntaiset kulut, jos tilaus on ehditty lähettää. (Lähetyskulut ja palautuskulut.) Koskee kaikkia tilauksia, riippumatta tilauksen loppusummasta.

Tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen. Pidätämme oikeuden olla hyväksyttämättä myyntikelvottomien tuotteiden palautuksia tai peruutuksia.

Tuotepalautus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautettavien tuotteiden pitää olla käyttämättömiä ja pakkausten kaikin puoliin myyntikuntoisia. Huomioi, että palautettavassa tuotteessa ei saa olla ihokarvoja tai esim. eläimen karvoja, nukkaa, likaa, pölyä tms.

Tuotepalautus ei koske intiimituotteita, alusvaatteita ja asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja mittatilaustuotteita  tai muita erikoistilauksia.
Vaatteissa muotoon venyvät asut, jos niitä on sovitettu, kuuluvat ei palautettavien kategoriaan. Samoin kumiasuja ei voi sovittaa. Jos epäilet istuvuutta, tutustu kokotaulukoihimme tai laita meille sähköpostia.

Viallinen tuote

Viallinen tuote vaihdetaan aina toimivaan tuotteeseen. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla, niin annamme asiakaspalautusohjeet. Palautuksen tehtyäsi jää odottamaan yhteydenottoamme.

Tänä päivänä useat tuotteet, jossa on vibraattori, ovat varsin erilaisilla tekniikoilla varustettuja. Jos et heti saa tuotetta toimimaan, ole yhteydessä meihin, niin yritämme selvittää tuotteen toiminnot, sillä vikaa ei ole tuotteessa aina ole, vaan useimmiten toimimattomuus liittyy lataukseen, paristoihin tai päällekytkentään. Kaikkien palautettavien ja viallisten tuotteiden tulee olla puhtaita. Emme ota vastaan viallisiakaan tuotteita, joiden pinnalla on epäpuhtauksia.

Matkalla rikkoontunut paketti tai paketin sisältö

Vastaanottaessasi pakettia, tarkista paketti ulkoisesti. Jos paketissa näkyy ulkoisia vaurioita, tee lähetyksestä heti varauma lähetyksenantajalle.

Sinun ei ole pakko avata pakettia toimipaikassa, vaan varauman teon jälkeen voit kotona tarkastaa sisällön kunnon.

Jos sisällössä on piilevä vahinko, ota mahdolliset valokuvat ym. tiedot rikkoontuneesta tuotteesta ja  ilmoita siitä heti lähettäjälle.

Näin vastuukysymys saadaan asiakkaalta rahdinkuljettajalle. Muutoin kuljetusvauriota on jälkeenpäin hankala todentaa.

Lunastamattomat lähetykset

Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät riitä kaupan peruuttamiseksi.

Itellan tai Matkahuollon toimipaikkapalautuksina tulevat peruuttamatta jätettyjen lähetysten rahtikulut veloitetaan asiakkaalta. (väh. 25 euroa).
Tilauksissa, jossa on  esim. erikoistilattuja tuotteita (tilaustuote)  tai erikoiskäsittelyä vaativia lähetyksiä, niistä veloitetaan  tapauskohtaisesti todellisten kulujen mukaan, kuitenkin vähintään 15% tilauksen kokonaissummasta.
Tämä koskee myös tapauksia, joissa asiakkaalle on ehditty tilaamaan tilaustuotteet, jonka jälkeen asiakas peruu tilauksen.

KULUTTAJANSUOJALAKI:

25 § (5.1.1994/16)
Tilauksen peruuttaminen

Jos ostaja rikkoo sopimuksen peruuttamalla tavaran tilauksen ennen tavaran luovutusta, myyjällä ei ole oikeutta pysyä sopimuksessa ja vaatia kauppahinnan maksamista. Sen sijaan myyjällä on oikeus korvaukseen hänelle aiheutuvasta vahingosta 28 §:n mukaisesti.

28 § (5.1.1994/16)
Myyjän oikeus vahingonkorvaukseen

Jos myyjä purkaa kaupan ostajan maksuviivästyksen vuoksi ennen kuin ostaja on saanut tavaran hallintaansa tai jos ostaja peruuttaa tavaran tilauksen 25 §:n mukaisesti, myyjällä on oikeus korvaukseen niistä erityisistä kustannuksista, joita hänelle on aiheutunut sopimuksen tekemisestä ja täyttämisestä ja jotka todennäköisesti jäävät hyödyttömiksi, sekä kaupan purkamisen tai peruutuksen vuoksi aiheutuvista erityisistä kustannuksista.

Muusta vahingosta myyjällä on oikeus saada korvaus, joka on kohtuullinen ottaen huomioon tavaran hinta, sopimuksen purkamisen tai peruutuksen ajankohta, sopimuksen täyttämiseksi suoritetut toimenpiteet sekä muut seikat.

Sopimus, jonka mukaan myyjä pidättää itselleen oikeuden ennalta määrättyyn korvaukseen peruutuksen tai purun vuoksi, on pätevä, jos sopimuksen mukainen korvaus on kohtuullinen ottaen huomioon se korvaus, johon myyjällä 1 ja 2 momentin mukaan yleensä olisi oikeus.

Virheiden varalta

Mikäli Anti-Shopin sivuilla hinta- tai muissa vastaavissa tiedoissa esiintyy kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Anti-Shop ei ole velvolllinen toimittamaan niitä virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää, haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja hinnoin.

TÄRKEÄÄ

Tilatessasi, tarkista huolellisesti OSOITETIETOSI, SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI JA KÄNNYKKÄNUMEROSI, että ne ovat oikein. Näin varmistat TILAUSVAHVISTUKSEN, SAAPUMISILMOITUKSEN, sekä TILAUKSESI PERILLETULON.

Aiheettomista palautuksista, kuten väärä toimitusosoite tms. veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.

Tietosuojakäytännöt

Tutustu tietosuojakäytäntöihimme.