Terms and conditions

Verkkokaupan tuotteet lähetetään aina huomaamattomissa paketeissa tai kuorissa Anti-Shopista Jyväskylästä, lähettäjänimellä A-S. Sisällöstä ei ole mainintaa missään.

Toimitustavat ja lähetyskulut

  • Maksaa voi seuraavilla tavoilla
  • Tilisiirtona etukäteen
  • Verkkomaksupainikkeella (pankkikortit)
  • Luottokortilla
  • PayPalilla
  • Laskulla
  • Osamaksulla
  • Posti- ja Bussiennakolla

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. 0Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Käsittely- ja lähetyskulut

Matkahuolto 5,90 euroa

Lähellä-paketin voit noutaa paikoista: Matkahuolto, Matkahuolto-asiamies, K-Market, R-Kioski tai muu Matkahuollon pakettipiste. Pakettia säilytetään noutopisteessä 14 vuorokautta.

Nouto Postista 5,90 euroa

Nouda tilaamasi tuotteet lähimmästä Postista.  Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta (HUOM. tarvitaan asiakkaan puhelinnumero tilaukseen.) ja voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.

Nouto Postin pakettiautomaatista (SmartPost) 5,90 euroa.  Eestiin Tallinnan alueelle 13,40 euroa

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta eli SINUN TULEE ILMOITTAA OIKEA PUHELINNUMEROSI, jotta saat noudettua tilauksesi pakettiautomaatista. Virheellinen puhelinnumero pitkittää toimitusaikaa huomattavasti.  Pakettia säilytetään automaatissa seitsemän vuorokautta sen saapumisesta.
Huomioi, että Posti voi yksipuolisesti muuttaa toimitustapaa, jos esim. automaatti on täynnä. Silloin Posti ilmoittaa asiakkaalle, mistä lähimmästä postitoimipaikasta paketin voi noutaa.

Postin kotiinkuljetus 14,90 euroa.

Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Posti soittaa ja sopii kanssasi toimitusajankohdan. Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä.
Tällä kuljetusmuodolla saat paketit perille mihin osoitteeseen haluat.  (Työpaikalle, hotelliin, mökille ym.)

Posti-tai bussiennakon käsittelykulut ovat 7 euroa + alle 69 euron tilauksille lähetyskulut riippuen valitsemastasi toimitustavasta.

Nouto Jyväskylän myymälästä

Tarvittaessa tilaukset voi noutaa myös myymälästä, Gummeruksenkatu 5. Jkl. Reilusti parkkitilaa myymälän edessä. Ei paikoitusongelmia.

Yli 69 euron tilauksille ei tule lähetyskuluja. (ei koske kotiinkuljetusta.)
TÄRKEÄÄ: Jos tilaat postiennakolla tai bussiennakolla, tilauksesi jälkeen lähetämme tilausvahvistuspyynnön sinulle. SINUN TULEE VAHVISTAA TILAUKSESI, lähettämällä viesti takaisin meille. Vasta kun olemme vastaanottaneet tilausvahvistusviestisi, tilauksesi lähtee välittömästi pakattavaksi, tai jos kyseessä tilaustuote, tilaamme sen valmistajalta ja lähetämme sen heti meille saavuttua.

Lähetämme myös sähköpostilla seurantanumeron, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua www.matkahuolto.fi tai www.posti.fi.

Saat myös tekstiviestin em. tavaratoimittajalta kun lähetys on noudettavissa toimipaikasta.

Suosittelemme oma-aloitteista seurantaa, sillä Itellakaan (Posti) ei enää lähetä kirjepohjaisia paketin saapumis-ilmoituksia.

Huom: Matkahuolto säilyttää paketteja 14 päivää. Postin paketteja (myös smartpost) säilytetään noutopisteissä vain 7 päivää.

Tilauksien lähetysilmoitusten ja muiden mahdollisten kysymysten perilletulon varmistamiseksi tarkista sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi oikeellisuus kirjautumistiedoissasi.

Maksutapalisä

Laajempi maksutapa palvelee asiakasta, mutta osassa niistä palveluntarjoaja veloittaa lisämaksun.

Tämän takia seuraavissa maksutavoissa on maksutapalisä:

  • Klarna-lasku 6.90 euroa
  • Collector-lasku 2,95 euroa
  • Jousto-lasku 4,90 euroa
  • Postiennakko 7.00 euroa
  • Bussiennakko 7.00 euroa

Alennuskoodit

  • Rekisteröidy asiakkaaksemme, saat 25 euron alennuksen yli 149 euron ostoksista!
  • Tilaa uutiskirjeemme, saat 5 euron alennuksen ostoksista!
  • Osallistu kyselyymme, saat 5 euron alennuksen ostoksista!
  • Huom: Käytettävissä vain yksi alennus / tilaus. Alennuskoodeja ei hyvitetä jälkeenpäin tai niitä ei voi vaihtaa rahaksi

Toimitusaika

Varastotuotteilla toimitusaika 1-2 arkipäivää. Arkipäivinä klo 14 mennessä tehdyt tilaukset lähtevät samana päivänä.

Tilaustuotteilla toimitusaika keskimäärin 1-3 viikkoa.

Tilaustuotteiden aika vaihtelee eri valmistajilla. Lähetämme sinulle aina sähköpostin kun käsittelemme tilauksesi ja siitä löydät tarkemman aika-arvion toimitusajalle (joskus se voi olla alle viikonkin.) Jos et ole viestiä saanut, niin muistathan tarkistaa myös roskapostin.
Toimitusaika riippuu paljon valmistajien toimintatavoista, onko heillä tuotteet valmiina vai valmistetaanko tuotteet sitä mukaa, kun tilaus heille tulee. Emme vastaa Postin tai Matkahuollon aiheuttamista viivästyksistä ja virheistä.
Osassa tilaustuotteita pyydämme maksun etukäteen ennenkuin teemme tilauksen valmistajalle.
Mikäli jokin tuote on tilapäisesti loppu varastosta tai valmistajalta, ilmoitamme toimituksen viivästymisestä.
Ilmoitamme tuotteiden lähdöstä sähköpostilla ja / tai tekstiviestillä. Jos kysymyksiä ilmaantuu, saatamme tilauksen nopeuttamiseksi ottaa puhelimitse yhteyttä.
Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan tai puhelintaan mahdollisten kysymysten varalta, sekä myös tavarantoimittajien saapumisilmoitusten takia.

Huomaamaton lähetys

Tuotteet lähetetään aina huomaamattomissa paketeissa tai kuorissa Anti-Shopista Jyväskylästä, lähettäjänimellä A-S. Sisällöstä ei ole mainintaa missään.

Tuotepalautus

Verkkokauppaa ja puhelinmyyntiä koskevat kuluttajansuojalain säännökset muuttuivat 13.6.2014.

Kuluttajan oikeus peruuttaa esimerkiksi verkkokauppaostos laajeni, mutta asiakkaalla on enemmän velvollisuuksia saadakseen tilauksen peruttua.

Esim. peruuttamisesta on ilmoitettava aina myyjälle etukäteen.

Kuluttajan on yleensä vastattava palauttamiskuluista. (katso edempänä ehdot ilmaiseen tuotepalautukseen.)

Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät enää riitä kaupan peruuttamiseksi.

Itellan tai Matkahuollon toimipaikkapalautuksina tulevat peruuttamatta jätettyjen lähetysten rahtikulut veloitetaan asiakkaalta. (väh. 25 euroa)

Peruutusilmoitus on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta joko soittamalla tai sähköpostilla ja tavara pitää palauttaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.

Ilmainen tuotepalautus?

– Antishop maksaa palautuskulut,  jos asiakas vaihtaa tuotteen, joko toiseen kokoon tai tuotteeseen, tai haluaa tuotteen hyvityksen seuraavaan tilaukseen (alennuskoodi). Ensimmäisen vaihdon postituskulut maksaa Antishop Oy. Seuraavista vaihdoista aiheutuvat postituskulut maksaa asiakas itse Postiin tai Matkahuoltoon. Jos vaihdettava tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Vastaavasti jos vaihdettava tuote on halvempi me maksamme erotuksen sinulle.

– Tilauksen tai yksittäisen tuotteen peruuttamistapauksessa asiakas maksaa tuotteen lähetyksistä aiheutuvat kulut ( Itella tai Matkahuolto.) Koskee kaikkia tilauksia, riippumatta tilauksen loppusummasta.

Tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen. Pidätämme oikeuden olla hyväksyttämättä myyntikelvottomien tuotteiden palautuksia tai peruutuksia.

Tuotepalautus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautettavien tuotteiden pitää olla käyttämättömiä ja pakkausten kaikin puoliin myyntikuntoisia.

Huomio että palautettavassa tuotteessa ei saa olla ihokarvoja tai esim. eläimen karvoja, likaa, pölyä ym.

Tuotepalautus ei koske intiimituotteita, alusvaatteita ja asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja mittatilaustuotteita  tai muita erikoistilauksia.
Vaatteissa muotoon venyvät asut, jos niitä on sovitettu, kuuluvat ei palautettavien kategoriaan. Samoin kumiasuja ei voi sovittaa. Jos epäilet istuvuutta, tutustu kokotaulukoihimme tai laita meille sähköpostia.

Viallinen tuote

Viallinen tuote vaihdetaan aina toimivaan tuotteeseen. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla tai sähköpostilla, niin annamme asiakaspalautusohjeet.

Tänä päivänä useat tuotteet, jossa on vibraattori, ovat varsin erilaisilla tekniiikoilla varustettuja. Jos et heti saa tuotetta toimimaan, ole yhteydessä meihin, niin yritämme selvittää tuotteen toiminnot, sillä vikaa ei ole tuotteessa aina ole, vaan useimmiten toimimattomuus liittyy lataukseen, paristoihin tai päällekytkentään.

Matkalla rikkoontunut paketti tai paketin sisältö

Vastaanottaessasi pakettia, tarkista paketti ulkoisesti. Jos paketissa näkyy ulkoisia vaurioita, tee lähetyksestä heti varauma lähetyksenantajalle.

Sinun ei ole pakko avata pakettia toimipaikassa, vaan varauman teon jälkeen voit kotona tarkastaa sisällön kunnon.

Jos sisällössä on piilevä vahinko, ota mahdolliset valokuvat ym. tiedot rikkoontuneesta tuotteesta ja  ilmoita siitä heti lähettäjälle.

Näin vastuukysymys saadaan asiakkaalta rahdinkuljettajalle. Muutoin kuljetusvauriota on jälkeenpäin hankala todentaa.

Lunastamattomat lähetykset

Verkkokauppaa ja puhelinmyyntiä koskevat kuluttajansuojalain säännökset muuttuivat 13.6.2014.

Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät enää riitä kaupan peruuttamiseksi.

Itellan tai Matkahuollon toimipaikkapalautuksina tulevat peruuttamatta jätettyjen lähetysten rahtikulut veloitetaan asiakkaalta. (väh. 25 euroa)
Tilauksissa, jossa on  esim. erikoistilattuja asuja (tilaustuote)  tai erikoiskäsittelyä vaativia lähetyksiä, niistä veloitetaan  tapauskohtaisesti todellisten kulujen mukaan, kuitenkin vähintään 10% tilauksen kokonaissummasta.
Tämä koskee myös tapauksia, joissa asiakkaalle on ehditty tilaamaan tilaustuotteet, jonka jälkeen asiakas peruu tilauksen.

Valitettavasti osa tilaajista ei ole ymmärtänyt että postiennakko- ja bussiennakkotilaukset joita ei lunasteta, aiheuttavat paljon turhia lisäkuluja myyjälle ja kuljetusliikkeille.
 Paketin lunastamatta jättäminen johtaa myös siihen, että emme enää jatkossa toimita näille henkilöille tilauksia posti- tai bussiennakolla vaan pyydämme maksun aina etukäteen.

KULUTTAJANSUOJALAKI:

25 § (5.1.1994/16)
Tilauksen peruuttaminen

Jos ostaja rikkoo sopimuksen peruuttamalla tavaran tilauksen ennen tavaran luovutusta, myyjällä ei ole oikeutta pysyä sopimuksessa ja vaatia kauppahinnan maksamista. Sen sijaan myyjällä on oikeus korvaukseen hänelle aiheutuvasta vahingosta 28 §:n mukaisesti.

28 § (5.1.1994/16)
Myyjän oikeus vahingonkorvaukseen

Jos myyjä purkaa kaupan ostajan maksuviivästyksen vuoksi ennen kuin ostaja on saanut tavaran hallintaansa tai jos ostaja peruuttaa tavaran tilauksen 25 §:n mukaisesti, myyjällä on oikeus korvaukseen niistä erityisistä kustannuksista, joita hänelle on aiheutunut sopimuksen tekemisestä ja täyttämisestä ja jotka todennäköisesti jäävät hyödyttömiksi, sekä kaupan purkamisen tai peruutuksen vuoksi aiheutuvista erityisistä kustannuksista.

Muusta vahingosta myyjällä on oikeus saada korvaus, joka on kohtuullinen ottaen huomioon tavaran hinta, sopimuksen purkamisen tai peruutuksen ajankohta, sopimuksen täyttämiseksi suoritetut toimenpiteet sekä muut seikat.

Sopimus, jonka mukaan myyjä pidättää itselleen oikeuden ennalta määrättyyn korvaukseen peruutuksen tai purun vuoksi, on pätevä, jos sopimuksen mukainen korvaus on kohtuullinen ottaen huomioon se korvaus, johon myyjällä 1 ja 2 momentin mukaan yleensä olisi oikeus.

Virheiden varalta

Mikäli Anti-Shopin sivuilla hinta- tai muissa vastaavissa tiedoissa esiintyy kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Anti-Shop ei ole velvolllinen toimittamaan niitä virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää, haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja hinnoin.

TÄRKEÄÄ

Tilatessasi, tarkista huolellisesti OSOITETIETOSI, SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI JA KÄNNYKKÄNUMEROSI, että ne ovat oikein. Näin varmistat TILAUSVAHVISTUKSEN, SAAPUMISILMOITUKSEN, sekä TILAUKSESI PERILLETULON.

Aiheettomista palautuksista, kuten väärä toimitusosoite tms. veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.

YKSITYISYYDENSUOJA

1. Rekisterinpitäjä
Anti-Shop Oy
Gummeruksenkatu 5
40100 Jyväskylä
Finland
Y-tunnus: 0665716-9

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö
Antishopin henkilökunta, joiden asemaan ja tehtävään mainittu käyttöoikeus liittyy.

3. Rekisterin nimi
Antishop.fi:n asiakasrekisteri.

4. Rekisterin käyttötarkoitus
Rekisteriä käytetään verkkokaupassa tehtävien ostosten käsittelyyn ja toimittamiseen. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä asiakasrekisteriin.

5. Rekisterin sisältämät tiedot
Nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero, tilaushistoria, toimituksen seurantatiedot. Asiakkaalla on mahdollisuus ilmoittautua vastaanottamaan uutiskirjeemme.

6. Tietojen luovutus
Anti-Shop Oy ei koskaan luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille.

7. Rekisterin suojauksen periaate
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Sähköinen jäsenrekisteri sijaitsee valvotussa palvelinkeskuksessa käyttäjätunnuksin suojatulla palvelimella.
Anti-Shop Oy ja rekisteripalvelun tarjoaja huolehtivat tietoturvan säilymisestä parhaan kykynsä mukaan.

8. Rekisteritietojen korjaaminen
Asiakas voi milloin tahansa korjata omia tietojaan tai pyydettäessä rekisterinpitäjä voi muuttaa niitä.
Asiakkaan pyynnöstä kaikki tiedot voidaan myös poistaa.

9. Verkkomaksuissa käytämme salattua yhteyttä maksujärjestelmään.
Järjestelmä käyttää evästeitä (cookies) tarkistaakseen ostoskorisi sisällön.  Huomioi että useimmat verkkokauppaohjelmat käyttävät evästeita ja evästeiden käytön estäminen saattaa estää kokonaan palvelun käytön keskeisten toiminnallisuuksien osalta.