Verkkokaupan tuotteet lähetetään aina huomaamattomissa pahvilaatikoissa tai kartonkisissa lähetyspusseissa Anti-Shopista Jyväskylästä, lähettäjänimellä A-S. Sisällöstä ei ole mainintaa missään eikä paketeista voi päälle päin tietää mitä ne sisältävät.
Varastosta löytyvien tuotteiden toimitusaika on 1-2 arkipäivää. Arkipäivinä klo 14 mennessä tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä.
Maksutavat
- Tilisiirtona etukäteen (maksutiedot saat sähköpostiisi tilauksen teon jälkeen)
- Verkkopankkimaksu
- Luottokortilla
- PayPalilla
- Laskulla
- Osamaksulla
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Huomioi, että maksunsaaja näkyy Antishop jos maksu suoritetaan kortilla. Jos taas maksu suoritetaan verkkopankista silloin maksun saajana näkyy Paytrail Oy.
Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Toimitusmaat
Toimitamme kaikkiin EU-maihin, lukuun ottamatta Ahvenanmaan maakuntaa.
Toimitustavat
Yli 69 euron tilauksiin ei tule lähetyskuluja. (Ei koske kotiinkuljetusta.)
TÄRKEÄÄ: Lunastamattomien pakettien uudelleenlähetyksestä joudumme veloittamaan 11,80 euroa ja jos paketin palauduttua halutaan perua tilaus niin veloitamme tilaajalta todelliset käsittely-, pakkaus-, lähetys- ja palautuskulut eli vähintään 25,00 euroa.
Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon Pakettipisteistä 5,90 euroa
Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on yli 2000 kautta maan. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.
Matkahuollon paketteja säilytetään 7 päivää, jonka jälkeen ne palautetaan lähettäjälle.
Nouto Postin toimipisteestä / pakettiautomaatista 5,90 euroa
Nouda tilaamasi tuotteet lähimmästä Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä/sähköpostilla paketin saapumisesta. Postipaketteja säilytetään noutopisteessä 7 päivää, jonka jälkeen ne palautetaan lähettäjälle. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.
Posti saattaa yksipuolisesti muuttaa pakettien toimituspaikkaa, jos valittu toimituspaikka on täynnä, vain ilmoittamalla: Lähetyksesi on ohjattu lähimpään vapaana olevaan noutopaikkaan. Tarkoittaa siis sitä että pakettisi ei välttämättä tule valitsemaasi toimipaikkaan / noutopaikkaan.
Postin kotiinkuljetus 14,00 euroa
Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä.
Tällä kuljetusmuodolla saat paketit perille mihin osoitteeseen haluat (työpaikalle, hotelliin, mökille ym.).
Nouto DB Schenker toimipisteestä / pakettiautomaatista 4,90 euroa
Löydät DB Schenkerin noutopisteitä esimerkiksi lähikaupoista, kioskeista ja huoltoasemilta. Noutopisteitä on ympäri Suomen sekä haja-asutusalueilla että kaupungeissa. Saat ilmoituksen tekstiviestitse kun pakettisi on noudettavissa valitsemastasi noutopisteestä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä tai saamasi pin-koodi kun noudat paketin automaatista.
Paketteja säilytetään noutopisteteissä 7 päivän ajan.
Viron pakettiautomaatit 14 euroa
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta, jolloin saat pakettiautomaatin avauskoodin. Pakettia säilytetään automaatissa seitsemän vuorokautta sen saapumisesta.
Huomioi, että Posti voi yksipuolisesti muuttaa toimitustapaa, jos esim. automaatti on täynnä. Silloin Posti ilmoittaa asiakkaalle, mistä postitoimipaikasta paketin voi noutaa.
Nouto Jyväskylän myymälästä
Voit noutaa tilauksesi myös myymälästämme osoitteesta: Gummeruksenkatu 5, 40100 Jyväskylä. Ilmoitamme sinulle tekstiviestitse/sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa myymälästämme.
Lähetykset ulkomaille
Kaikkiin muihin Euroopan maihin, paitsi Suomeen ja Viroon, lähetyskulut ovat kiinteästi 25 €.
Lähetämme sähköpostilla seurantanumeron, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua www.matkahuolto.fi tai www.posti.fi. Saat myös tekstiviestin em. tavaratoimittajalta kun lähetys on noudettavissa toimipaikasta.
Tilauksien lähetysilmoitusten ja muiden mahdollisten kysymysten perilletulon varmistamiseksi tarkista sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi oikeellisuus kirjautumistiedoissasi.
Maksutapalisä
Osa laskuntarjoajista veloittaa lisämaksun laskulle tilattaessa. Tästä syystä seuraavissa maksutavoissa on maksutapalisä:
- Klarna-lasku 3.90 euroa
- Walley-lasku 3,80 euroa
- OP-Lasku 2,95 euroa
Toimitusaika
Varastosta löytyvien tuotteiden toimitusaika on 1-2 arkipäivää. Arkipäivinä klo 14 mennessä tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä.
Jos tuotetiedoissa lukee : Tilaustuote – tilataan valmistajalta / ei varastossa
Tällöin tuote on joko tilapäisesti loppu varastosta tai se on erikoistuote, joka tilataan valmistajalta vasta kun asiakas tekee siitä tilauksen.
Tilaustuotteilla toimitusaika keskimäärin 1-3 viikkoa. Melkein kaikki kumiasut valmistetaan tilauksesta, jolloin toimitusaika on pidempi kuin 3 viikkoa.
Tilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee eri valmistajilla. Lähetämme sinulle aina sähköpostin kun käsittelemme tilauksesi ja siitä löydät tarkemman aika-arvion toimitusajalle (joskus se voi olla alle viikonkin.) Jos et ole viestiä saanut, niin muistathan tarkistaa myös roskapostin.
Toimitusaika riippuu paljon valmistajien toimintatavoista, onko heillä tuotteet valmiina vai valmistetaanko tuotteet sitä mukaa, kun tilaus heille tulee. Emme vastaa Postin tai Matkahuollon aiheuttamista viivästyksistä ja virheistä.
Osassa tilaustuotteita pyydämme maksun etukäteen ennen kuin teemme tilauksen valmistajalle.
Mikäli jokin tuote on tilapäisesti loppu varastosta tai valmistajalta, ilmoitamme toimituksen viivästymisestä.
Saat automaattisen toimitusvahvistuksen sähköpostiisi kun tilaus lähetetään. Jos tilauksen suhteen tulee kysymyksiä otamme yhteyttä tekstiviestitse sekä sähköpostitse.
Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan tai puhelintaan mahdollisten kysymysten varalta, sekä myös pakettien saapumisilmoitusten takia.
Huomaamaton lähetys
Kaikki tilaukset lähetetään aina huomaamattomissa paketeissa tai kuorissa Antishopista Jyväskylästä, lähettäjänimellä A-S. Sisällöstä ei ole mainintaa missään eikä paketista voi tietää mitä se sisältää.
Tuotepalautus
Peruuttamisesta on ilmoitettava aina myyjälle etukäteen ja pelkkä paketin noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät riitä kaupan peruuttamiseksi.
Kuluttajan on yleensä vastattava palauttamiskuluista. Paketin lähettämisen postitus- ja toimituskuluja ei makseta takaisin.
Postin tai Matkahuollon toimipaikkapalautuksina tulevat peruuttamatta jätettyjen lähetysten rahtikulut veloitamme tilaajalta todellisina käsittely, pakkaus, lähetys- ja palautuskuluina eli vähintään 25,00 euroa.
Peruutusilmoitus on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta joko soittamalla tai sähköpostilla ja tavara pitää palauttaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.
Ilmainen tuotepalautus?
Ota aina yhteyttä meihin ennen palautusta ja jää odottamaan, että lähetämme palautusohjeet sinulle sähköpostitse.
- Antishop maksaa verkkokauppaostoksen palautuskulut, jos asiakas vaihtaa tuotteen, joko toiseen kokoon tai tuotteeseen, tai haluaa tuotteen hyvityksen seuraavaan tilaukseen alennuskoodina. Ensimmäisen vaihdon postituskulut maksaa Antishop Oy. Seuraavista vaihdoista aiheutuvat postituskulut (palautus/uudelleen lähetys) maksaa asiakas itse. Jos vaihdettava tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Vastaavasti jos vaihdettava tuote on halvempi me maksamme erotuksen sinulle.
- Tilauksen tai yksittäisen tuotteen peruuttamistapauksessa asiakas maksaa tuotteen lähetyksistä aiheutuvat molemmin suuntaiset kulut (Lähetyskulut ja palautuskulut.), jos tilaus on ehditty lähettää. Koskee kaikkia tilauksia, riippumatta tilauksen loppusummasta.
Tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen. Pidätämme oikeuden olla hyväksyttämättä myyntikelvottomien tuotteiden palautuksia tai peruutuksia.
Tuotepalautus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palautettavien tuotteiden pitää olla käyttämättömiä ja pakkausten kaikin puoliin myyntikuntoisia. Huomioi, että palautettavassa tuotteessa ei saa olla ihokarvoja tai esim. eläimen karvoja, nukkaa, likaa, pölyä tms.
Tuotepalautus ei koske intiimituotteita, alusvaatteita ja asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja mittatilaustuotteita tai muita erikoistilauksia.
Vaatteissa muotoon venyvät asut, jos niitä on sovitettu, kuuluvat ei palautettavien kategoriaan. Samoin kumiasuja ei voi sovittaa. Jos epäilet istuvuutta, tutustu kokotaulukoihimme tai laita meille sähköpostia.
Viallinen tuote
Viallinen tuote vaihdetaan aina toimivaan tuotteeseen. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla, niin annamme asiakaspalautusohjeet. Palautuksen tehtyäsi jää odottamaan yhteydenottoamme.
Tänä päivänä useat tuotteet, jossa on vibraattori, ovat varsin erilaisilla tekniikoilla varustettuja. Jos et heti saa tuotetta toimimaan, ole yhteydessä meihin, niin yritämme selvittää tuotteen toiminnot, sillä vikaa ei ole tuotteessa aina ole, vaan useimmiten toimimattomuus liittyy lataukseen, paristoihin tai päälle kytkentään. Kaikkien palautettavien ja viallisten tuotteiden tulee olla puhtaita. Emme ota vastaan viallisiakaan tuotteita, joiden pinnalla on epäpuhtauksia.
Matkalla rikkoontunut paketti tai paketin sisältö
Vastaanottaessasi pakettia, tarkista paketti ulkoisesti. Jos paketissa näkyy ulkoisia vaurioita, tee lähetyksestä heti varauma lähetyksenantajalle. Sinun ei ole pakko avata pakettia toimipaikassa, vaan varauman teon jälkeen voit kotona tarkastaa sisällön kunnon.
Jos sisällössä on piilevä vahinko, ota mahdolliset valokuvat ym. tiedot rikkoontuneesta tuotteesta ja ilmoita siitä heti lähettäjälle. Näin vastuukysymys saadaan asiakkaalta rahdinkuljettajalle. Muutoin kuljetusvauriota on jälkeenpäin hankala todentaa.
Lunastamattomat lähetykset
Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät riitä kaupan peruuttamiseksi.
Itellan tai Matkahuollon toimipaikkapalautuksina tulevat peruuttamatta jätettyjen lähetysten rahtikulut veloitetaan asiakkaalta. (vähintään 25 euroa).
Tilauksissa, jossa on esimerkiksi erikoistilattuja tuotteita (tilaustuote) tai erikoiskäsittelyä vaativia lähetyksiä, niistä veloitetaan tapauskohtaisesti todellisten kulujen mukaan, kuitenkin vähintään 15% tilauksen kokonaissummasta.
Tämä koskee myös tapauksia, joissa asiakkaalle on ehditty tilaamaan tilaustuotteet, jonka jälkeen asiakas peruu tilauksen.
KULUTTAJANSUOJALAKI:
25 § (5.1.1994/16)
Tilauksen peruuttaminen
Jos ostaja rikkoo sopimuksen peruuttamalla tavaran tilauksen ennen tavaran luovutusta, myyjällä ei ole oikeutta pysyä sopimuksessa ja vaatia kauppahinnan maksamista. Sen sijaan myyjällä on oikeus korvaukseen hänelle aiheutuvasta vahingosta 28 §:n mukaisesti.
28 § (5.1.1994/16)
Myyjän oikeus vahingonkorvaukseen
Jos myyjä purkaa kaupan ostajan maksuviivästyksen vuoksi ennen kuin ostaja on saanut tavaran hallintaansa tai jos ostaja peruuttaa tavaran tilauksen 25 §:n mukaisesti, myyjällä on oikeus korvaukseen niistä erityisistä kustannuksista, joita hänelle on aiheutunut sopimuksen tekemisestä ja täyttämisestä ja jotka todennäköisesti jäävät hyödyttömiksi, sekä kaupan purkamisen tai peruutuksen vuoksi aiheutuvista erityisistä kustannuksista.
Muusta vahingosta myyjällä on oikeus saada korvaus, joka on kohtuullinen ottaen huomioon tavaran hinta, sopimuksen purkamisen tai peruutuksen ajankohta, sopimuksen täyttämiseksi suoritetut toimenpiteet sekä muut seikat.
Sopimus, jonka mukaan myyjä pidättää itselleen oikeuden ennalta määrättyyn korvaukseen peruutuksen tai purun vuoksi, on pätevä, jos sopimuksen mukainen korvaus on kohtuullinen ottaen huomioon se korvaus, johon myyjällä 1 ja 2 momentin mukaan yleensä olisi oikeus.
Virheiden varalta
Mikäli Anti-Shopin sivuilla hinta- tai muissa vastaavissa tiedoissa esiintyy kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Anti-Shop ei ole velvolllinen toimittamaan niitä virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää, haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja hinnoin.
TÄRKEÄÄ
Tilatessasi, tarkista huolellisesti OSOITETIETOSI, SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI JA KÄNNYKKÄNUMEROSI, että ne ovat oikein. Näin varmistat TILAUSVAHVISTUKSEN, SAAPUMISILMOITUKSEN, sekä TILAUKSESI PERILLETULON.
Aiheettomista palautuksista, kuten väärä toimitusosoite tms. veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.
Alennuskoodit
- Rekisteröidy asiakkaaksemme, saat 25 euron alennuksen yli 149 euron ostoksista
- Tilaa uutiskirjeemme, saat 5 euron alennuksen ostoksista
- Huom: Käytettävissä vain yksi alennus / tilaus. Alennuskoodeja ei hyvitetä jälkeenpäin tai niitä ei voi vaihtaa rahaksi.
Tietosuojakäytännöt
Tutustu tietosuojakäytäntöihimme.